انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

نکاتی راجب به زمین سوله

  آشنایی و اهمیت زمین  سوله 

بعد از ساخت سوله در نصب آن باید برنامه هایی از قبل چیده شده را کار کرد این برنامه ها در نصب سوله بسیار مهم و ضروریست . مثلا شناخت زمین و خاک و تراکم آن و آب و هوای محل نصب سوله باید بررسی شود. زمین و نوع تراکم خاک و شیب آن و حتی شمالی , جنوبی بودن آن و جهت شرقی و غربی در بسیاری از پروژه ها حتی طول زمین نیز با در نظر گرفتن موارد بالا به دلیل حجم خاک برداری و میزان شیب زمین و مقدار خاک ریزی بسیار حائز اهمیت است به زبان ساده تر برای اجرای سوله طول و عرض سوله و طول و عرض زمین و شیب آن و مقدار خاک برداری و خاک ریزی در قیمت تمام شده سوله تاثیر زیادی دارد بنابراین انتخاب زمین با در نظر گرفتن موارد بالا در قیمت سولهتاثیر زیادی دارد.

 آیاسوله دست دوم بخریم؟

متاسفانه در بسیاری از موارد دیده شده متقاضیان سوله به امید صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید سوله دست دوم با دفترچه محاسبات تقلبی و کیفیت بسیار بد می کنند . در صورتیکه خوشبختانه در صنعت سوله سازی با وجود علم محاسبات و تکنولوژی های جدید و کارشناسان خبره که هم در ساخت سوله و سازه های فلزی تخصص داشته و هم در طراحی های استاندارد و سبک سازی مهارت کافی دارند میتوانند کمک شایانی به این صنعت بنمایند

خلاقیت در زیبایی طراحی دکوراسیون

لمینت تیره در دکوراسیون  

در انجام طراحیهای  دکوراسیون وقتی از پارکت لمینت استفاده میکنیم  میتوانیم از نوع تیره جلوه ی متفاوتی به کار دهیم ولی بهتره تضادی در رنگبندی وجود داشته باشد شما در کنار لمینت تیره میتوانید از کاغذدیواری های روشن استفاده کنید تا محیطی گرم و دلچسب برای شما ایجاد شود. پارکت لمینت، انتخاب مناسبی برای پوشش کف ، همچنین انتخاب نوع کفپوش می تواند از سرما یا گرما یا انتشار صدا هم جلوگیری کند.گروه تیراژه هارمونی ارائه کننده محصولاتی از  پارکت لمینت و کاغذدیواری می باشد که می تواند همه نیازهای شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشد.

زیبایی در طراحی دکوراسیونها با لمینت 

وقتی طراحی یک فضا را شروع می کنیم به همه عناصر(مبلمان، پرده، اکسسوری ها و ...) می اندیشیم، اما به فکر پوشش کف نیستیم.در واقع به اندازه ای که به عناصر دیگر توجه می کنیم از پوشش کف غافل می شویم.درصورتیکه اگر بدانید طرح و رنگ و نوع پوشش کف تا چه اندازه می تواند در طراحی تاثیرگذار باشد، اولین و مهم ترین عنصر را همان پوشش کف در نظر می گیرید. پارکت لمینت، انتخاب مناسبی برای پوشش کف ،اگر از قالیچه یا فرش استفاده کنید فضای خانه شما بسیار کوچک تر به نظر می رسد.درواقع پوشش کف ارتباط زیادی با ارتفاع دارد.اگر پوشش کف شما پارکت لمینت می باشد ، برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.

نگه داری از پارکت لمینت ها

 شیوه ای برای تمیز کردن پارکت لمینت

یکی از مواردی که ما باید به آن بسیار توجه داشته باشیم نگه داری هر وسیله ای است که از آن استفاده میکنیم.پارکت لمنیت ها به عنوان یکی از اصلی ترین مواردی که در زیباسازی محیط اثر دارند باید به میزان بسیار بالا تری مورد توجه قرار بگیرند و بررسی شوند.اینکه این پارکت لمینت ها چگونه نگداری میشوند در ادامه این مطلب وجود دارد.

خیلی از افراد ممکن است که حیوان خانگی یا بچه ای داشته باشند و اگر سطح خانه با فرش پوشیده باشد ممکن است هر روز یا روزی چند بار مجبور به تمیز کردن کف باشند.اگر پوشش کف خانه پارکت لمینت باشد نگهداری و تمیز کردن آن بسیار راحت تر از مراقبت دائمی از فرش است.اما نکته آخر اینکه در هنگام خرید پارکت لمینت حتما به کیفیت پارکت و ضمانت نامه و گارانتی محصول توجه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت پارکت کمک بگیرید.

بررسی مناسب ترین قیمت های پارکت لمینت

شما اگر قصد دارید که از پارکت لمنیت ها استفاده کنید یکی از اصلی مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما به چه میزان میتوانید برای این کار سرما خرج کنیدو چه میزان پول دارید.خوشبختانه پارکت لمنیت برای تمامی قشر های جاکعه وجود دارد.

خیلی از مردم تصور می کنند که استفاده از پارکت لمینت بسیار گران است و به همین دلیل از محصولات دیگری استفاده می کنند.در صورتیکه این تفکر درست نمی باشد و آنقدر ها هم که مردم تصور میکنند قیمت پارکت لمینت بسیار بالا است .از طرفی پارکت لمینت بسیار با دوام تر از کفپوش های دیگر می باشند.همچنین رنگ بندی و طرح های مختلف پارکت ها باعث شده که می توان هر محیطی را متناسب با آن طراحی کرد.

 

تغییر دکوراسیون با پارکت لمینت ها

شیوه ی تغییر دکوراسیون با پارکت لمینت 

توجه به این امر که پارکت لمنیت ها تا چه میزان با زیبا سازی محیط در ارتباط هستند این را به شما میگوید که میتوانید به راحتی با کمی تغییر کوچک در پارکت لمینت ها و یا رنگ آنها تاثیری بزرگ بر دکوراسیون منزل یا محیط کار خود داشته باشید.بنابر این این پارکت لمنیت ها را فراموش نکنید.

اما توجه کنید که اگر از پارکت لمینت تیره استفاده می کنید در انتخاب رنگ مبلمان اشتباه نکنید و مبلمانی روشن بردارید تا فضای خانه دلگیر و بی روح به نظر نرسد.اگر پارکت لمینت شما به رنگ طوسی تیره یا سیاه می باشد می توانید از مبلمانی با رنگ کرم یا روشن یا رنگ های کم رنگ و هوا زده استفاده کنید. همچنین می توانید از قالیچه سفید رنگ پرزدار بر روی پارکت لمینت تیره تان استفاده کنید.

دکوراسیون و پارکت لمینت ها

برای انتخاب پارکت لمینت به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ مبلمان یا رنگ دیوارهای منزلتان کمک بگیرید.در واقع شما می توانید با توجه به طراحی منزل خود پارکت لمینت مناسب با همان طراحی انتخاب کنید. یک نوع پر طرفدار پارکت لمینت که این روزها طرفدار زیادی هم پیدا کردهپارکت لمینت هایی با رنگ های تیره هست که به شدت شیک و متفاوت هستند.

پارکت لمینت تیره

 

کاغذ دیواری های پسرانه

آشنایی با طرح های کاغذ دیواری پسرانه

کاغذ دیواری ها دارای طرح های بسیار مختلفی برای هر سلیقه ای و هر ایده ای و هر جنسیتی هستند.این بدین معناست که شما میتوانید برای دختران و یا پسران خود با تناسب به سلیقه و نگاه های آنها به دنیا دست به انتخاب طرح هایی بزنید که برای آنها از هر چیز دیگری جذابتر است.


طرح کاغذ دیواری پسرانه از طرح هایی مانند طرح های فوتبالی، کاراکتر های بازی های کامپیوتری و همینطور برخی شخصیت های کارتونی مورد علاقه پسرها بت من، باب اسفنجی، ماشین مک کویین، ماریو و اسپایدرمن است که تقریبا درهمه کاغذ دیواری پسرانه وجود دارد.
معمولا برای زیبا سازی اتاق کودک کاغذ دیواری گل دار آن را با کاغذ دیواری ساده ای که با آن هم خوانی دارد ست میکنند. کاغذ دیواری ساده اتاق کودک اغلب طراحی های رنگی ساده و کاغذ دیواری دارای طرح ریز و کوچک مانند طرح های ستاره دار میباشد.
نوعی کاغذ دیواری پسرانه دارای طرح ابر موجود است که انواع متفاوتی دارد و برای اتاق خواب کاربرد دارد. کاغذ دیواری طرح ابر و آسمان را می توان با یک کاغذ دیواری ساده یا یک کاغذ دیواری طرح دار دیگر ست کرد.

 کاغذ دیواری پسرانه چه رنگ هایی دارد؟

در جامعه ی ما رسیدگی به خواسته های پسرانه کمی دارد از دست خارج میشود و اینکه والیدن اکثر اوقات با ادراک خود دست به انتخاب هایی برای آنها میزنند.اما این را به شما میگوییم که عمل کرد درست این است که به آنها مجال دهید تا برخی از انتخاب ها را خودشان انجام دهید.


یکی از بهترین شیوه های برای زیبا سازی و یا تاثیر گذاری هر محیط و دکوراسیونی بررسی کاغذ دیواری آنجاست.به همین منظور برای انتخاب کاغذ دیواری پسرانه که برای زیبا سازی اتاق آنها در نظر گرفته میشود بهتر است که سلیقه هر پسری را بدانیم و با تناسب به آنها این ایده ها را بررسی کنیم.. آلبوم های کاغذ دیواری کودک،شامل طرح های متنوعی از کاغذ دیواری پسرانه و دخترانه است. کاغذ دیواری پسرانه اغلب در رنگ های آبی یا سبز و مشابه آن تولید میگردد. همچنین از رنگ های لیمویی، زرد، سفید و قرمز نیز استفاده می شود.

کاغذ دیواری پسرانه