انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

نورپردازی منزل چیست

نکات کلیدی در نورپردازی منزل

بخش عمده‌ای از تأثیرگذاری تصویر، ناشی از کار نورپردازی آن است.خش‌های روشن‌تر و تیره‌تر درون قاب به ساخته‌شدن ترکیب‌بندی هر نما کمک می‌کنند و به این ترتیب نگاه ما را به اشیا و کنش‌های خاص معطوف می‌دارند. یک لکه که نور بیشتری دریافت کرده، می‌تواند چشم بیننده را به یک نکته مهم جلب کند، در مقابل، سایه جزئیات را پنهان می‌کند یا تعلیق ایجاد می‌کند دربارهٔ اینکه چه چیزی ممکن است در آنجا، در پشت سایه باشد.

در خانه های امروزی در کنار چیدمان وسایل نورپردازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
دانستن این موضوع که چه نوری برای اتاق خواب لازم است و چه نوع لوستری برای پذیرایی از اهمیت بالایی برخورداراست.
میزان نوری که برای هر فضا در نظر گرفته میشودمتناسب با نوع کاربری محیط است در قدم بعد نیز خصوصیت های دکوراسیون فضا و عنصرهای موجود در آن تا چه اندازه بر میزان نور تاثیرگذارند.

تاثیر کاغذ دیواری بر اندازه خانه

پیشنهاد های جدید نورپردازی منزل

سه پارامتری که به شما برای تعیین میزان نور مورد نیازمحیط کمک میکند نوع رنگ ها ،سطوح و بافت های موجود در دکوراسیون فضا هستند.
در این دسته بندی باید در نظر داشت که رنگ سفید 80 درصد نور را منکعس خواهد کرد این در صورتی است که رنگ مشکی فقط 4 درصد نور را میتواند در فضا منعکس کند و بقیه را در خود جذب میکند.
به همین علت است که اگر در دکوراسیون منزل شما از رنگ های روشن وسطوح صیقلی استفاده شده باشد درصدبالایی ازنور منعکس خواهدشد این در حالی است که در دکوراسیون ها با رنگ های تیره و سطوح خشن نور جذب میشود.

کاغذ دیواری

پارکت لمینت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.