انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع گوناگون دیوارپوش

مرغوب ترین دیوار پوش 

دیوار پوش ها دارای انواع مختلفی هستند دیوار پوش سه بعدی، دیوار پوش کامپوزیت، دیوارپوش چوبی، دیوار پوش های سلولزی و دیوار پوش PVC که قیمت هر دیوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت می باشد.

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری  پی وی سی (pvc) ، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد زیادی در فناوری های نوین ساختمانی دارد. این ماده جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی قدیمی می باشد که در سال های اخیر به دلیل اجرای سیستم سبک سازی ، جلوگیری از اتلاف انرژی و اهمیت زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.دیوارپوش در گروه پوشش های دیواری داخلی خارجی قرار می گیرد.

 

دیوار ها از جمله قسمت هایی هستند که در معماری داخلی بیشتر بدان توجه می شود ، چرا که یکی از بخش هایی از منزل هستند که بیشتر در معرض دید هستند و تزئین مناسب آنها می تواند طراوت ، شادابی و روحیه ی تازه را برای ساکنان خانه به همراه بیاورد . انواع پوشش های دیواری که می توان در دکوراسیون داخلی از آنها استفاده کرد ، رنگ ، کاغذ دیواری ، دیوار پوش های طرح سنگ کامپوزیتی ، چوب ، سنگ مرمر و آینه کاری می باشد .

انتخاب دیوارپوش مناسب

رنگ مناسب دیوار پوش ها


رنگ دیوارها می توانند به عنوان پایه ای برای سبک دکوراسیون منزل و رنگ سایر اسباب و اثاثیه باشند . بازی با رنگ های مورد استفاده در دیوار ها می توانند تغییرات اساسی در منزل شما ایجاد کنند . برای مثال اگر میخواهید در دکوراسیون مبل هایتان بیشتر به چشم بیاید باید از رنگ های محو کمرنگ و مبل های پر رنگ تر استفاده کنید . توجه داشته باشید در صورت استفاده از رنگ های محو باید توجه ویژه ای به نور پردازی خانه داشته باشید . در صورت استفاده از رنگ های پر رنگ و گرم برای دیوار ها توجه بیشتر به سمت دیوار ها معطوف می شود . اگر تمایل دارید فضای مدرن ایجاد کنید بهتر است ، اگر بخشی از دیوار ها را آیینه کوبی کنید به ایجاد فضای مدرن بیشتر کمک می کند .

کاغذ دیواری 

پارکت لمینت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.