انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

بریس های لینگوال

چرا از بریس لینگوال استفاده کنیم؟

بریس ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند ما در این مطلب برای شما به معرفی یکی از این نمونه های بسیار خوب با نام بریس های لینگوال خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را ازدست ندهید اگر شما هم به دنبال استفاده از بریس های خوب هستید.
این نوع برای هر شخص به طور اختصاصی و سفارشی تولید میگردد و پشت دندان ها پنهان میگردد. هزینه این بریس ها بدلیل کار بیشتری که که برای ساختش صورت میپذیرد اغلب بیشتر از سایر بریس ها است.

استفاده از بریس سرامیکی 


این نوع تقریبا هم رنگ دندان است و خیلی طبیعی تر بنظر نمیرسد . قیمت این ونع بسیار گرانتر از نوع فلزی است. خود نوع سرامیکی چند دسته میشود که هزینه نوع شفاف آن از انواع دیگر بیشتر میباشد.

هزینه ارتودنسی

ارتودنسی 

متخصص ارتودنسی

عوامل دندان درد

مهمترین عوامل ایجاد دندان درد

تا به این مطلب برای شما به بررسی برخی از علل دندان درد ها پرداختیم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که این عوامل تنها برخی از دلایل درد دندان است.پس شما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید که دلایل بسیار زیادی برای ایجاد دندان در وجود دارد.پس ادامه این مطلب میتواند برای بسیار ی از افراد مفید باشد.
دندان های کج و نامرتب باعث اجاد فشار بر روی دندان های دیگر می شود و در نتیجه ی آن دندان ها درد می کنند . درد دندان می توان رابطه ی مستقیم با خود دندان یا فک و لثه نداشته باشد گاهی اوقات چرک کردن سینوس ها باعث درد دندان می شود . یکی دیگر از عواملی که به ندرت اتفاق می افتد درد عصب سه قلو می باشد 

عفونت لثه دلیلی برای دندان درد

همانطور که گفتیم دندان درد میتواند به علت های بسیار زیادی باشد اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی از رایج ترین علل درد ها میتواند عفونت لثه باشد.ما در این مطلب به برررسی این موضوع و شیوه های رفع آن خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مهم است.یکی دیگر از بیماری های رایج دهان و دندان ببیماری لثه می باشد . که در این حالت لثه متورم شده و دچار خونریزی می شود . اما چندان چه بیماری لثه پیشرفت باشد باعث دندان درد حتی در دندان های سالم نیز می شود . در اثر عفونت لثه ، لثه و استخوان ملتهب می شود و در نتیجه ی این ورم باعث نابود شدن استخوان اطراف دندان می شود . آبسه لثه نیز یکی دیگر از علل دندان درد است . 
افتادن از ارتفاع
ممکن است دندان شما بر اثر افتادن از ارتفاع و یا تصادف رانندگی دچار ترک شود ، که در اکثر مواقع افراد متوجه این قضیه نمی شوند . زمانی که این ترک به خوردی به عصب برسد باعث بروز دندان درد شدید در شما می شود . حتی در مواقعی که ترک دندان عمیق نباشد و به عصب نرسد در اثر تجمع میکروب در ترک دندان شما احساس دندان درد خواهید کرد .

پوسیدگی دندان

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

رنگ ریختگی بر کاغذ دیواری ها

پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری

گاهی اوقات در منازل و یا در محل هایی که کاغذ دیواری ها مورد استفاده قرار میگیرند مواد بسیار زیادی از جمله رنگ ها در تماس با کاغذ دیواری ها قرار میگیرند.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از کاغذ دیواری ها به شما کمک را میکند تا بتوانید به راحتی و به سادگی این رنگ ها و لکه ها را پاک کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید
خانه هایی که در دکوراسیون داخلی آنها از دیوار پوش های طرح دار استفاده می شود معمولا چرک تاب بوده و لکه های روی آنها از دور مشخص نیست . اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که انواع لکه های چربی ، دوده ، خودکار ، مداد شمعی و ... بر روی دیوارهایتان وجود دارد . اما نیازی نیست که با دیدن این لکه ها ناراحت شوید با اجرای چند ترفند ساده به راحتی می توانید از شر لکه های موجود بر روی دیوار خلاص شوید . کافی است تا انتهای این مطلب با تیراژه هارمونی همراه باشید تا شما را با انواع روش های مختلفی که هر کدام برای پاک کردن نوعی از لکه کاربرد دارد آشنا کنیم .

پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری

 

شیوه هایی برای پاک کردن لکه چربی از روی کاغذ دیواری


یکی از مواردی که در هنگام آشپزی تقریبا غیر قابل پیشگیری است ، پاشیدن لکه های چربی بر روی دیوار های اطراف اجاق گاز می باشد . لکه ی چربی از جمله ی لکه هایی است که عموم افراد بر این تصور هستند که سخت تر از سایر لکه ها پاک می شود . لکه ی چربی پس از گذشت مدتی بزرگتر شده و باعث کدر شدن رنگ کاغذ دیواری می شود . برای پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری میتوان از محلول سرکه و آب استفاده کرد 3/1 لیوان را سرکه و 3/2 دیگر را آب بریزید . ابتدا با یک دستمال خشک گرد و غبار روی کاغذ دیواری را تمیز کنید سپش دستمالی دیگر را به محلول آغشته کرده و به آرامی بر روی محدوده ی مورد نظر بکشید ، توجه داشته باشید که پس از این کار به کمک دستمالی خشک کاغذ دیواری را خشک کنید تا عمر آن کوتاه نشود .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت

از کاغذ دیواری استفاده کنیم یا رنگ؟

مقایسه کاغذ دیواری و رنگ

بسیاری از مردم بر این باورند که هنوز باید از رنگ ها در خانه های خود استفاده کنند اما ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از کاغذ دیواری ها بهتر است یا رن؟پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید و موثر خواهد بود.
بسیاری از افراد هستند که استفاده از کاغذ دیواری را به رنگ آمیزی دیوار ها ترجیح می دهند ، زیرا کاغذ دیواری ها تنوع بیشتری دارند . مدت زمان نصب آنها نسبت به رنگ آمیزی کوتاه تر است و در برخی از مواقع کاغذ کردن دیوار ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است . پر واضح است کسانی که قصد خرید کاغذ دیوار را دارند همواره به دنبال کاغذ دیواری های قیمت مناسب می گردند تا هزینه های آنها بالا نرود .

لیست قیمت کاغذ دیواری

اطلاع از قیمت کاغذ دیواری

البته این موضوع قابل تامل است که هزینه ی کاغذ دیواری و قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با توجه به نرخ به روز بازار متغیر است . گاهی اوقات انواع خاصی از کاغذ دیواری ها گران تر از بقیه هستند ، برای مثال کاغذ دیواری قابل شستشو ، یا خارجی از انواع غیر قابل شستشو و ایرانی گران تر هستند و کسانی که ترجیح می دهند از انواع ارزان استفاده کنند بهتر است پیش از خرید اطلاعاتی در مورد قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی کسب کنند .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت