انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق دختربچه

همه ما بر این باوریم که محیط اتاق کودک باید به شکل خلاقانه و جذابی طراحی شده باشد و از عناصر تزیینی ایده آل برخوردار باشد. 

اتاق برای کودکان همان فضایی است که بیشتر ساعات روز را در آن صرف خوابیدن ،بازی کردن و جنب و جوش و همچنین در کنار همه این ها صرف رشد کردن وشکوفایی کرده و شناخت خود و دنیای اطراف خود را از همین فضا شروع به کشف کردن خواهد کرد. پس نباید تاثیر این فضا بر روحیه و شکل گیری شخصیت کودکمان را دست کم بگیریم.
زمانی که از اتاق خواب کودک دختر صحبت به میان می آوریم ،انتخاب رنگ مناسب حرف اول را در انتخاب کاغذ دیواری دخترانه بخصوص رنگی مانند صورتی که به خودی خود تبدیل به نمادی از دنیای دختران شده است.رنگ صورتی یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق دختران میباشد ،مخصوصا اگر این رنگ را در کنار رنگ سفید در فضای اتاق استفاده کنیم.

کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

رنگ مناسب کاغذ دیواری اتاق دختران

بطور کلی رنگهایی که روشن تر ،شادتر و پرحرارت وانرژی ترهستند بعنوان کاغذ دیواری دخترانه جذابیت بیشتری داشته و به فضای بازی و جنب و جوش و همچنین استراحت و آرامش دختران،روح و شخصیت دخترانه تری میدهند.
همچنین رنگهایی که از خانواده رنگهای یاسی،بنفش، ارغوانی، گلبهی و سرخ هستند نیز میتوانند بخوبی با دختران ارتباط برقرار کنند ، اما این نکته راهم در نظر بگیرید که میزان شفافیت و تیرگی در همه رنگهای انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.