انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری مناسب برای منزل

 طرح و نوع کاغذ دیواری طرح دار

محیط منزل در شادی و نشاط آوری برای اکثریت مهم و ضروریست این موضوع برای خیلی ها مهم است و سعی میکنند در طراحی آن دقت کنند. در مورد کاغذ دیواری هایی که طرح دار هستند این نکته را بدانید که کاغذهای طرح دار زیبایی خاصی به محیط می دهد تنها نکته ای که در این نوع کاغذ دیواری به نظر می رسد این است که اگر همه دیوار ها دارای کاغذ دیواری طرح دار شود خانه شلوغ و خسته کننده به نظر خواهد رسید. در انتخاب کاغذ طرح دار باید کاغذ دیواری ساده ای به رنگ زمینه  کاغذطرح دار انتخاب شود. تا محیطی آرام و دلنشین به ارمغان بیاورد.

کاغذ دیواری و زیبایی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن محلی برای دور هم جمع شدن است معمولا برای تزئین این اتاق از ترکیب کاغذ دیواری گل دار و ساده استفاده می شود. رنگکاغذ دیواری اتاق نشیمن معمولا متناسب با دکور داخلی انتخاب می شود.

رنگ سبز در کاغذدیواری

 استفاده رنگ سبز در کاغذ دیواری 

در مورد رنگ سبز روانشناسی جالبی شده است و آن این است که کاغذ دیواری به رنگ سبز در سلامت بسیار تاثیر گذار است . در دکوراسیون خود اگر برایتان مهم است حتما استفاده کنید. زیرا رنگ سبز در واقع  رنگ طبیعت می باشد و کاغذ دیواری سبز رنگ شروعی جسورانه است.اگر از کاغذ های سبز رنگ استفاده کردید به شما کمک می کند تا توانایی های خاص خود را بشناسید و بتوانید در دنیای واقعی به کار گیرید.

کاغذ دیواری های زیبای آبی تیره

اگر به دنبال تمرکز بیشتر در محیط کار یا زندگی تان هسترنگ سبز در کاغذدیواری ید از کاغذ دیواری آبی تیره استفاده کنید . کاغذ دیواری آبی باعث می شود که آشفتگی های ذهنتان دور شود و با تمرکز بیشتری بتوانبد تصمیمات مهم را بگیرید.


بالاترین کیفیت کاغذ دیواری

 مدیریت و تحول کاغذ دیواری تیراژه هارمونی

برای اطلاع شما در زمینه ی کار و فعالیت شرکت تیراژه ی هارمونی در این مطلب بسیار زیاد مطالبی بیان شده است که شما را با آن آشنا میکند . این شرکت در زمینه ی طراحی و واردات جزء بهترین محسوب شده است. مدیریت تیراژه هارمونی با بهره گیری از متخصصین طراحی، روانشناسی اجتماعی و ارتباطات، کوشیده تحولات کاغذ دیواری را در جهان و ایران مورد پژوهش قرار داده و با توجه به علایق و باورهای ایرانیان و تطابق آنها با آخرین نو آوریهای کاغذ دیواری درجهان، ارائه کننده مجموعه ای زیبا و نفیس در شکل های کلاسیک و مدرن باشد.

این محصولات دارای بالاترین استانداردهای کیفی می باشند و امکان انتخابی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می آورند.از این رودر وب سایت طراحی شده برای این مجوعه بر آن شدیم تا با معرفی هر چه بیستر محصولات شما را در انتخابی مطمئن یاری بخشیم.

 مهم ترین وارد کننده کاغذ دیواری

شرکت تیراژه هارمونی با تکیه بر هنر معماری و علم طراحی دکوراسیون داخلی برای نخستین باردرسال 1386 به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری ، پارکت لمینیت در ایران تاسیس گردید.طراحی و دکوراسیون در مکاتب و فرهنگ های مختلف براساس ایدئولوژی های حاکم و باورهاو سنت های موجود متفاوت می باشد، هر جامعه ای براساس دلبستگی های روحی و اعتقادی، طراحی ها و دکوراسیون خود را خلق می کند، کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.


کاغذدیواری با طرح مدرن

 کاغذ طوسی در دکوراسیون 

از این مطلب برای رنگ و طرح مورد نظرتان در زمینه ی کاغذدیواری استفاده کنید مطلبی زیبا در مورد کاغذدیواری در طرح و رنگ طوسی که بسیار طراحی را زیبا میکند برای شما گفته شده است.  آنچه که در آخرین مدهای دکوراسیون ظهور کرده ، رنگ آمیزی فضا با طیف های مختلف طوسی می باشد. شما می توانید از کاغذ دیواری به رنگ طوسی استفاده کنید . کاغذدیواری طوسی می تواند یک پس زمینه زیبا و شیک و در عین حال خنثی را برایتان بوجود آورد. در واقع استفاده از کاغذ طوسی باعث می شود تا رنگ های چشم گیر دیگری که در فضا هستند بیشتر دیده شوند.

 وجود تضاد رنگ کاغذ دیواری سفید و طوسی

اگر روی دیوارها از کاغذ سفید رنگ به تنهایی استفاده کنید شاید رنگ سفید خالص باعث اذیت چشم شود ولی اگر همین کاغذ دیواری سفید با رنگ کاغذ دیواری طوسی ترکیب شود رنگی بی نهایت جذاب و گیرا را بوجود می آورد. ترکیب رنگ مناسب دیگر برای کاغذ طوسی رنگ زرد می باشد.

مطلبی راجب به اندازه گیری کاغذدیواری


نکات و مورد نیاز دراندازه گیری کاغذ دیواری

در این مطلب قصد داریم شمارا با نکات مهمی که در اندازه گیری کاغذدیواری رعایت میشود را برای شما بگوییم . این مطلب بسیار راهنمای خوبی برای شما در خرید و اندازه گیری کاغذدیواری است. لزوم رعایت این نکات ضروریست .اول ارتفاع و سپس عرض دیوارتان را متر کنید، اگر ارتفاع کل فضایتان ثابت است دیگر لزومی به اندازه گرفتن بقیه دیوارها نیست ،و فقط کافی است عرض هر دیوار را جداگانه اندازه بگیرید و اگر ارتفاع ها متغیر بود آن ها را جداگانه اندازه بگیرید و در کروکی خود ثبت کنید.در دیوارهایی که روی آن درب یا پنجره است فقط قسمت هایی که دیوار کامل است اندازه گیری کنید.

 روش اندازه گیری کاغذ دیواری

در این مقاله روش اندازه گیری کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوارها و همچنین تعداد رول ها را بررسی میکنیم کاغذ دیواری به صورت رول و در ابعاد معین ساخته میشوند که به صورت زیر میباشد:

  • دارای عرض 53 سانتیمتر در طول 10 متر
  • دارای عرض 70 سانتیمتر در طول 10 متر
  • دارای عرض 106 سانتیمتر در طول 15 متر

قبل از اینکه سراغ خرید کاغذ دیواری بروید سعی کنید کروکی فضای دیوارهای مد نظر خود را رسم  و بر اساس آن مراحل اندازه گیری کاغذ دیواری مورد نیازتان را طی کنید.