انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

لوله پلی اتیلن زهکش چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن زهکش

نمونه های بسیار زیادی از لوله های پلی اتیلن برای شما معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی از این لوله های پلی اتیلن به اسم زهکش بسیار کاربردی است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن زهکشی ،  این نوع لوله ها او نوع pvc  و به صورت کلافی و شاخه ای ساخته می شوند و در مواقعی هم در صورت سفارش از لوله پلی اتیلن به صورت سفارشی ساخته می شوند.  لوله زهکش با استاندارد ۱۱۸۷ دین آلمان در سایزها و سوراخهای مشخص تولید می شود.

روتن کار مفتخر است که با پشتوانه دانش و توان مهندسین ایرانی توانسته استلوله پلی اتیلنو اتصالات پلی اتیلن  را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت لوله پلی اتیلن و قیمت اتصالات پلی اتیلن را در اختبار کاربران و متقاضیان قرار خواهد داد.  برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن 

استفاده از لوله پلی اتیلن زهکشی 


    خارج کردن آب های روان اضافی از زمین های تفریحی و ورزشی
    در طراف سازه هایی مثل پل ها و جاده ها و ساختمانها
    در اراضی کشاورزی
    در زمین هایی که خاک آنها شور یا قلیایی شده اند

شرکت رتن کار آماده فروش و ارائه لیست قیمت لوله پلی اتیلن رتن کار به شهرهای تهران ,  کرج ، تبریز و مشهد ، شیراز ، اصفهان و ارومیه می باشد 

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

عوامل اثر گذار در قیمت کاغذ دیواری

هر گرانی به علت نیست ما در این مطلب برای شما به بررسی دلایلی بر گرانی کاغذ دیواری ها خواهیم پرداخت و اینکه چرا برخی از کاغذ یدوای ها به این میزان گران قیمت و چرا گاه بعضی از آنها ارزان قیمت میشوند.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چراکه برای شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

پیش از این بسیار با شما درباره انواع کاغذ دیواری ها صحبت کرده ایم اما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم درباره اینکه کاغذ دیواری ها تحت تاثیر چه موارد و عواملی قیمت گذاری میشوند.پس ادامه این مطلب را از دست ندهیدچرا که پیرامون همین موضوع تنظیم شده است.
عوامل متعددی در تعیین قیمت کاغذ دیواری  اثر گذار هستند از جمله ی این عوامل ، جنس ، طرح ، برند و شرکت وارد کننده ، اندازه و ابعاد کاغذ دیواری و ایرانی یا خارجی بودن آن است . قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی در مقایسه با انواع خارجی آن بسیار ارزان تر است . برای تخمین قیمت باید تخمین درستی از تعداد رول مورد نیاز داشته باشید معمولا رول های کاغذ دیواری بین 10 تا 15 متر طول و نیم یا 1 متر عرض دارند . با توجه به مساحت دیواری که مد نظر دارید و دانستن مساحت هر رول می توانید تخمین درستی از تعداد رول مورد نیاز داشته باشید .

قیمت رول کاغذ دیواری

خرید تعداد صحیح رول مورد نیاز برای هر اتاق

وقتی قصد خرید یک ابزار بسیار خوب را دارید باید محاسبه کنید که به چه میزان از این ابزار استفاده کنیدو حتی چه میزان از آن را تهیه کنید.اما در این مطلب برای شما اطلاعات بسیار خوب درباره اینکه چه میزان کاغذ دیواری ها استفاده کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
واحد اندازه گیری کاغذ دیواری تعداد رول می باشد ، بنابراین در هنگام خرید نیز قیمت را بر مبنای تعداد رول خریداری شده محاسبه می کنند . اما همانطور که در بالا نیز اشاره شد بعضی از مواقع اتفاق می افتد که فروشندگان بر مبنای متراژ به شما قیمت می دهند ، در چنین مواقعی برای اینکه بتوانید یک حساب سرانگشتی انجام دهید و سردرگم نشوید می توانید قیمت کاغذ دیواری را به قیمت بر اساس متراژ تبدیل کنید.

برای این کار قیمت بر مبنای هر رول را به مساحت کاغذ دیواری تقسیم کنید ، سعی کنید تعداد رول کاغذ دیواری رو را به درستی محاسبه کنید که مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتر نباشید ، البته خریداری چند رول از کاغذ دیواری برای استفاده در هنگام آسیب دیدگی منطقی است و بهتر است شما هزینه ی بیشتری را متقبل شوید .

کاغذ دیواری 

پارکت لمینت

شناخت کاغذ دیواری ها سه بعدی منظره دار

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی منظره دار

بسیاری از افراد علاقه دارند که از مظره ها و طبیعت در خانه های خود استفاده کنند اما امکان اینچنین کاری را ندارند.ما در این مطلب برا شما خواهیم گفت که میتوانید از کاغذ دیواری های منظره دار استفاده کنید و این انتخاب به شما بهترین روحیه ها را بدهید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
یکی دیگر از طرح های پرطرفدار کاغذ دیواری های سه بعدی که در اینجا میخواهیم به معرفی آن بپردازیم ، طرح های منظره است . منظره های به کارگرفته شده در پوستر های سه بعدی می تواند رح های جنگل ، درختان ، دریا و هرطبیعت دیگری باشد .

بسته به اینکه شما بیشتر به دنبال خلق چگونه فضایی در منزلتان هستید می توانید هر یک از این طرح ها را انتخاب کنید . با وجود چنین طرح منظره  هایی دیگر نیازی نیست شما برای رفع دلتنگی و آرامش ها کیلومتر ها راه بپیمایید و به طبیعت بروید میتوانید برای همیشه طبیعت را به خانه هایتان بیاورید .

طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق کودک 


کاغذ دیواری هایی که برای اتاق کودک باید مورد استفاده قرار گیرند ، طرح هایی با رنگ شاد و متناسب با روحیه ی کودکان باید باشند . در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک جنسیت فرزند شما بسیار مهم است ، برای دختران رنگ هایی در رنج صورتی و برای پسر های رنگ های آبی ترجیح داده می شود .

اکثر کودکان طرفدار طرح هایی هستند که بر گرفته از شخصیت های برجسته ی کارتون ها باشند . برای دختر های شخصیت هایی همچون سیندرلا ، سفید برفی ، پری دریایی و برای پسر ها بتمن ، مرد عنکبوتی و ... توصیه می شود . برای آشنایی بیشتر با مدل های طرح های ویژه کودک به لینک زیر مراجعه کنید.

کاغذ دیواری

پارکت لمینت

کاغذ دیواری 3بعدی برای پست ال سی دی ها

مناسبترین کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی

پیشبرد کاغذ دیواری ها با کاربرد های بسیار زیادی در نظر گرفته میشود ما در این مطلب برای شما درباره این موضوع خواهیم گفت که شما که یکی از مهمترین استفاده هایی که از کاغذ دیواری ها استفاده میشود را میتوان تزئین دیوار پشت ال سی دی ها دانست. پس ادامه این مطلب را از دسا تدهید.

کاغذ دیواری های پشت تلوزیون یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین کاغذ های دیواری هستند . برای پشت تلوزیون مناسب هستند می توانند کاغذ دیواری سه بعدی یا معمولی باشند ، اما اغلب از طرح های شلوغ پشت تلوزیون ها استفاده می شود . بعضی از افراد نگران آن هستند که طرح های شلوغ موجب شود تا تمرکزشان صلب شود . اما اگر طرح های مناسب انتخاب کنید هرگز این حالت پیش نمی آید .می توانید از طریق لینک های زیر در این باره بیشتر بدانید .

کاغذ دیواری سه بعدی زیبا

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب


یکی از مکان هایی که برای استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی مناسب هستند ، اتاق خواب است . اتاق خواب مکانی برای استراحت و رفع خستگی است . به همین دلیل ایجاد فضایی که بتواند شما را به آرامش برساند بسیار اهمیت دارد . یکی از کارهایی که برای ایجاد آرامش میتوانید استفاده کنید طرح های مناظر است . شما میتوانید با خیره شدن به طرح های طبیعت احساس کنید در دامان طبیعت قرار گرفته اید . به علاوه اینکه این طرح ها  باعث زیباتر شدن اتاق شما شده و از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بهتر است بخشی از اتاق خواب را با کاغذ دیواری تزئین کنید . توجه کنید که طرح هایی که انتخاب می کنید باعث شلوغ شدن اتاق خوابتان نشود . در این باره بیشتر بدانید و بخوانید 

کاغذ دیواری

پارکت لمینت

کاغذ دیواری پوستری استفاده کنیم

از کاغذ دیواری پوستری استفاده کنیم؟

نمونه های بسیار زیادی از کاغذ دیواری ها وجود دارد اما بهره گیری صحیح از هرکدام این ابزار ها بسیار مهم است.پس ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که میتوانید از یک نمونه بسیار زیبا و متفاوت آنها به نام کاغذ دیواری پوستری استفاده کنید.
یکی از پر طرفدار ترین انواع کاغذ دیواری، کاغذهای دیواری پوستری می باشد. زیرا مطابق با سلیقه و سفارش مشتری تولید و عرضه میگردد. قیمت این نوع کاغذ بسیار مناسب است و تنوع در این نوع  به وضوح دیده می شود.نصب این مدل ها  بسیار آسان است .

درصورتی که تمایل دارید بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید و با مدل های مختلف  کاغذ دیواری و پارکت لمینت تیراژه هارمونی آشنا شوید با ما همراه باشید. 

زیباسازی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری


 اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی را دارید،به نکات زیر توجه کنید:
اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است از رنگ های روشن و طرح های ریز استفاده کنید.
اگر اتاق پذیرایی شما بزرگ است ترکیبی از رنگ های روشن و تیره جلوه خانه را دو چندان خواهد کرد.
سعی کنید رنگ کاغذ دیواری پذیرایی را متناسب با دکور داخلی انتخاب کنید.
برای پشت تلوزیون از کاغذ دیواریهای طرح دار با مدل های شیک استفاده کنید.
دکوراسیون پذیرایی کسل کننده و بی نظم به نظر می رسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ دیوارپوش های پذیرایی به هماهنگ بودن رنگ های موجود در سالن پذیرایی توجه لازم را داشته باشید.

پارکت لمینت

کاغذ دیواری