انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری مناسب دکور

اندازه و بررسی طول دیوار

قبل از اینکه شما به نصب کاغذ دیواری بپردازید باید هنگام خرید کاغذ دیواری به اندازه ی محل نصب کاغذ دیواری دقت کنید تا هنگام نصب دچار مشکل و بینظمی کاغذ بر روی دیوار نشوید . این نکته ی مهم هنگام خرید است. برای محاسبه ی تعداد توپ های که لازم خواهید داشت، طول دیوار ها را اندازه گیری کنید، این اندازه را در ارتفاع دیوار ضرب کنید .از این حاصل ضرب مساحت پنجره ها و در ها و دریچه های دیگر را کم کنید .حاصل را بر 2/8 درسیستم متریک تقسیم کنید.اگر مساحت کاغذ دیواری روی هرتوپ مقدار استاندارد حدود 3/5 متر مربع می باشد ،لازم است که در محاسبات خو طبق عوامل موجود تغییراتی بدهید.

مشاوران فروش کاغذ دیواری

فروشنده می تواند شمارا راهنمایی کند تا براورد خود را به رقم دقیق تری برسانید .عاقلانه این است که به لحاظ اشتباهاتی که ممکن است در محاسبات و اندازه گیری پیش آید و نیز به منظور وصله کردن های که بعد از نصب کاغذ دیواری وجود دارد،همیشه یک توپ اضافی هم بخرید .هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید مطمئن شویدکه رنگ همه ی توپ ها یکسان است.

کارشناسان ما در تیراژه هارمونی شما را یاری خواهند داد تا با دقت محاسبات لازم جهت نصب پوشش دیوار را انجام دهید و بتوانید بیشترین بهره وری و کمترین اتلاف را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.