انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد

همه چیزدرباره انواع کاغذ دیواری از نظر کاربرد در تیراژه هارمونی

عوامل دندان درد

مهمترین عوامل ایجاد دندان درد

تا به این مطلب برای شما به بررسی برخی از علل دندان درد ها پرداختیم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که این عوامل تنها برخی از دلایل درد دندان است.پس شما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید که دلایل بسیار زیادی برای ایجاد دندان در وجود دارد.پس ادامه این مطلب میتواند برای بسیار ی از افراد مفید باشد.
دندان های کج و نامرتب باعث اجاد فشار بر روی دندان های دیگر می شود و در نتیجه ی آن دندان ها درد می کنند . درد دندان می توان رابطه ی مستقیم با خود دندان یا فک و لثه نداشته باشد گاهی اوقات چرک کردن سینوس ها باعث درد دندان می شود . یکی دیگر از عواملی که به ندرت اتفاق می افتد درد عصب سه قلو می باشد 

عفونت لثه دلیلی برای دندان درد

همانطور که گفتیم دندان درد میتواند به علت های بسیار زیادی باشد اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی از رایج ترین علل درد ها میتواند عفونت لثه باشد.ما در این مطلب به برررسی این موضوع و شیوه های رفع آن خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مهم است.یکی دیگر از بیماری های رایج دهان و دندان ببیماری لثه می باشد . که در این حالت لثه متورم شده و دچار خونریزی می شود . اما چندان چه بیماری لثه پیشرفت باشد باعث دندان درد حتی در دندان های سالم نیز می شود . در اثر عفونت لثه ، لثه و استخوان ملتهب می شود و در نتیجه ی این ورم باعث نابود شدن استخوان اطراف دندان می شود . آبسه لثه نیز یکی دیگر از علل دندان درد است . 
افتادن از ارتفاع
ممکن است دندان شما بر اثر افتادن از ارتفاع و یا تصادف رانندگی دچار ترک شود ، که در اکثر مواقع افراد متوجه این قضیه نمی شوند . زمانی که این ترک به خوردی به عصب برسد باعث بروز دندان درد شدید در شما می شود . حتی در مواقعی که ترک دندان عمیق نباشد و به عصب نرسد در اثر تجمع میکروب در ترک دندان شما احساس دندان درد خواهید کرد .

پوسیدگی دندان

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.